Skansen i höstskrud......en härlig dag

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Djurgården, skansen / Permalink / 0
Det blev ett skansen besök i helgen, alla som va medlemmar i coop fick gratis inträde, så vi passade på att gå dit och kika lite. Denna dagen va djuren pigga och visade sig speciellt björnarna och lokatterna som man nästan aldrig ser. Mina favorit djur är helt klar Visent & Tamrenen jag bara älskar dom <3
Men det är kul att kika på djur hur som helst, tyvärr så va alla gamla hus stängda, som vi tycker om att kika i :) Och alla dessa blommor som jag bara älskar, så fint. Här kommer lite bilder från helgens besök.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top