Lugn vecka på jobbet som gått & ledig fredag..........

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Deichmann, Eurostore, Lager 157, fina naglar, mc donalds, naglar, naglar Anette aulik Hissing, shopping / Permalink / 0
Oj vad man hinner massor när man inte jobbar från morgon till kväll. Har haft en lugn vecka på jobbet i alla fall ons Tor & ledig fredag. Vad består den tiden av då dottern råkar ha lika lugnt, jo shopping käka god lunch och bara umgås <3 Sagt & gjort :)  Vi åkte en tripp ner till Nynäshamn då jag skulle fixa mina naglar till lite höstligare, lila ombre fick det bli :) Vet inte om just lila är min färg , men ville testa det i alla fall.. Efter åt så gjorde vi Nynäs kollade runt lite och sen åkte vi vidare mot Ösmo och kollade lite där, det va ju vårt typ centrum då vi bodde på Muskö i 11 år, så konstigt att man inte längtar tillbaka ett ända litet dugg, det är mer än känsla att man inte fattar att man bott så långt bort i så många år, och bara njuter av närheten nu till stan & gym m,mm ja ALLT.
 
Det blev lite smink , kläder & skor och lite annat smått & gott....
Jag är ju helt såld på skor & väskor, får hålla i mig själv då vi går runt och kollar, men det gick inte hittade ett par skor igen som jag blev så kär i ! Va bara tvungen att köpa dom, det är mitt 5 te par på två månader. hahahahha Men men alla har vi våra laster :) 
 
Tack för en mysig dag min älskade dotter, som du alltid säger, tänk när man shoppar med sin mamma så går tiden så fort, 6 timmar känns som en timme <3 Mysigt <3 Laddar redan för nästa runda <3 
 
Idag är det Lördag, laddar för att jobba några timmar så får vi se vad man ska hitta på sen.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top