Klippkurs på Guldtassens Trim & hund Spa

Guldtassens Trim & Hund Spa / Anette Aulik Hissing, Bichon frise, guldtassens trim & hund spa, klipp kurs, klippa bichon frise, klippa hund, klippkurs, klippning / Permalink / 0
Igår hade vi klippkurs här hos mig på Guldtassens Trim & Hund Spa. Vi hade en jätte trevlig dag tillsammans där alla klippte sin egen hund.
Här kommer lite bilder från våran dag :)
Här ser ni min hund Tiffany som fick vara klipp modell.
 
Här kommer lite bilder på BUBBAS & Therese
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder på  PRINSESS & Pirrko
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder på ENYA & Sandra
 
 
 
 
 
Här kommer bilder på SALLY & Kitty
 
 
 
 
 
 
Lunch , fika & kiss paus :)
 
 
 
Stort tack till alla deltagare :)
Ni och era små hundar va jätte duktiga :)
Om du som läser detta skulle vilja delta på en klippkurs hos mig, så är det bara att kontakta mig, så skriver jag upp er, jag brukar ha en kurs på våren & en på hösten :)
Maila mig på : [email protected]
Eller ring 073-612 27 98
 
Till top