En dag hos frissan ✂️

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing frissa situation Stockholm shopping student födelsedag / Permalink / 0
I fredags va det dax för mig att bli lite fin  i håret, slingor och klippning som vanligt 😊 trycket att det är så mysigt hos frissan sitta & snack bläddra tidning & dricka kaffe  💞💞 jag har gått hos samma frisörska i över 25 år, var tredje månad, så hon vrt hur jag vill ha det 😂😂😂


Resultatet blev så här 😜





Sen blev det shopping med dottern 😊
Hittade en fin tröja och ett halsband 😍
Sen köpte vi väldigt mycket annat , då planeringen har börjat inför student bjudningen som viska ha på fredag den 3 då Alexandra tar studenten & jag fyller år, så det blir dubbelfirande med nästan 40 personer, så kul att nästan alla vi bjudit tackar ja 😊 jag ska göra all mat själv, så rolig jag älskar att få va i köket och fixa och laga 👌👌
Avslutade dagen med en god gärning, köpte tidningen situation Stocholm  😊

De va den fredagen som avslutades med lire tackos och vin 💕💕💕
Till top