Påsken är redan över...

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing / Permalink / 1
Påsken kom och gick så fort förbi... Nu har jag städat bort påsken och planerar inför vårens plantering av blommor i vårt underbara uterum & på tomten... Inget är så underbart som våren.
Änrligen kan man njuta av underbara blommor & promenader igen, jag tror nog att vi ochså gick i ide och har vaknat till liv igen.. När barnen va små vi den här tiden hade man påsklovsledigt med dom, men nu är dom stora och själv jobbar man för fullt, tänk att min minsta bäbis är 18 år nu och tar studenten :) Ja och minsta grabben 22 år och storingen 26 år herregud, appro på att tiden går..... Nya vägar öppnar sig i livet och nya vägar att vandra på.. Åren dom bor hemma nu ddom två sista är nog räknade, dom är ju små egena individer som skaffat sina egena vanor och liv....
 
 
 
Kram på er...
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så underbart med vår! :)

Till top