semesterdagboken 8 juli, sol sol sol....

Semester dagboken 2016 / Anette Aulik Hissing, Danvikstull, semester tider, sol, sommar, stockholm / Permalink / 0
Fredagen den 8 Juli.............
 
Ännu en härlig dag i solenstecken, jag vaknar som vanligt mellan 06:00 - 06:30 morgon pigg hoppar jag upp och sätter på kaffet, ingen sovmorgon för min del...... Peter undrar ofta hur jag kan vara så jäkla pigg jämt... Efter morgon kaffet va det bara att hoppa i den nya strandklänningen och börja dagen :)
 
Lite solning även i dag eftersom vädret tillåter det , så det blev solning inne i stan i dag eftersom vi inte har några små barn längre, då kan man sitta på mysiga kajplatser, så i dag begav vi oss till Kvarnholmen, underbar vy ,att sitta och kolla på båtar , broöppning m,m,.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi promenerade längs Danvikstull och över Danvikstullsbron, gud vad jag tycker att den bron är läskig att gå på, den skakar så läskigt mycket då det kommer stora lastbilar och bussar, jag som dessutom är rädd för höjder! But i did it!
På vägen hemmåt traskade vi förbi Stockholms spårvägsmusseum
 
 
 
 
 
 
 
 
Hem för lite avkoppling kanske, men så blev inte fallet , dax att åka och hämta hem lite mat, så det fick bli lite matshopping, sen hem och tända grillen och ha lite mys, och så körde jag av gräsmattan lite snabbt med :) 
 
 
 
RASTLÖS jag? jamen typ, peter säger att jag är en aningen pigg på morgonen och en liten rastlös själ mellan varven , men de e jag de liksom....KOLLA nu sitter jag still i alla fall ;) 
 
 
 
Kvällen avslutade jag med att fixa naglarna på Alexandra & Naomi, dom blev så fina <3
 
Tack för idag, fortsättning följer..........
Till top