Semesterdagboken ...15 Juli.. Regn & fix i trimmet

Semester dagboken 2016 / Anette Aulik Hissing, Guldtassens Trim & Hund Spa, semester tider, sjöängen, sjöängsbadet, sommar / Permalink / 0
Fredagen den 15 Juli....
 
 
Vädret va lite regnigt i dag, tror att det är den andra regniga dagen dagen på min 2 veckors ledighet, så synd att klaga tycker jag. Skulle ju ändra om lite i trimmet , så det passade väl bra en dag som denna. Storstädning & ommöblering, montering m,m, Älskar att förnya och göra om lite, behöver köpa lite mer saker & det ska väl hinnas med :) Planen är väl att det ska göras helt klart under min semester , nu kommer jag jobba nästa vecka men sen har jag 2 veckors semester till sen och då ska det sista fixas om vi inte hinner det i helgen. Tur jag har Peter annars så hade jag aldrig orkat fixa allt själv. Sen drar vardagen igång igen på riktigt! Annars så blev det en lugn dag och det gick bra , blev inte rastlös hahahah
 
Tog oss en kvällsprommis , för jag blev lite sugen på att använda min kamera och fota lite kvällsbilder nere vid sjön :) Så härligt att se lugnet nere vid sjön en underbar sommar kväll...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fortsättning följer...
 
Till top