Firade 21 lyckliga år tillsammans

Lite om mig & mitt underbara liv / 21 år, Anette Aulik Hissing, Djurgården, Godthem, kungliga djurgården, kärlek, romantik, äta ute en tisdag / Permalink / 0
Igår var det dax att fira att vi hängt ihop i 21 år, vi har haft det underbart med alla stunder tillsammans i våra liv. Galet mycket skratt och massa nya upptåg varje vecka, vi har aldrig en tråkig vardag tillsammans.
Spelar ingen roll vad vi än ska göra.  Det blev en helkväll på Djurgården, detta fantastiska ställ, vi åt en underbar middag på Restaurang Godthem............... Ser fram emot många härliga år till tillsammans <3
 
 
Godthem by night......underbara Djurgården, jag bara älskar denna romantiska plats............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För första gången i mitt liv var jag ute och åkte spårvagn...........
Jag är alltid så bekväm att det blir bil överallt, men nu släppte vi allt och ville vara helt oberoene.
Gatorna va i stort sett helt tomma denna Tisdagskväll....
 
 
 
 
 
 
Tack för en underbar kväll <3
Till top