Kvällens träningspass.....

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, friskis & svettis, träning / Permalink / 0

Åååå herre gud! Ikväll har jag vart iväg på ettsjuhelvets jobbig jympapass. Så galet jobbig, och så galet mycket magmuskler som skulle jobba m,m,. Jag är helt slut då jag ligger på golvet mitt i passet och gör miljoner med situps och tittar ner på golvet mellan benen , för det känns ärligt som att jag har krystat ut äggstockarna eller nått, jag är så grymt slut, sen ska vi bara hoppa och köra armar och ben och resten av alla muskler jag inte visste att jag hade, när passet är slut så är det bara att gå och  sopa upp äggstockarna från golvet försöka ta sig till omklädningsrummet, känner hur armar och ben skakar, bara av skaket har jag säkert gått ner 2 kg på kuppen. Tar av mig tröjan i omklädningsrummet och inser att jag fått sex magrutor på plats efter detta pass, och jäkligt platt på magen utan äggstockar hahahahahha så detta pass behöver jag inte gå på igen TOPPEN!. Nu ska jag försöka ta mig ut till bilen, känns som jag drar mig på marken med ansiktet i backen och släpar tungan i snön, helt plötsligt så är jag glad att det ligger snö på backen …..  Nu är jag hemma och ska försöka samla ihop mig för att orka ta mig in i sängen, hoppas på att inte vara allt för mörbultad imorgon för då är det jobb & sen dansträning på kvällen, MEN JAG LEVER! Kanske du känner dig sugen på att börja träna med mig och få uppleva så härliga annorlunda stunder med mig i min vardag  :)

 
TJAOOO!
Till top