Torsdagskväll typ tröööt...

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Snart har hela veckan gått igen, äntligen är jag igång med träningen och det känns så himla bra så kul att träffa alla tränings vänner igen som man bruka r prata med på gymmet :) , gångna veckan har vart kul  att komma tillbaka och jobba igen, vädret blev ändå lite höstigt kallt så man behöver inte få :" jag vill sola ångest" som jag får så fort solen tittar fram.
 
Tyvärr har Nikita haft epelepsi anfall igen vid par tillfällen, om två veckor så blir det ny provtagning igen.....
Min lilla sötnos som nu sitter och myser imitt knä :)
Mitt lilla hjärta <3 
 
 
Imorgon är det fredag näst sista jobbar dagen denna vecka, kör på söndag med, men Lördag blir en ledig dag, får se vad det blir för mys då.
Dax att göra sig redo för sängen imorgon väntar enn ny dag, startar redan 7:40 i trimmet, så jag ska upp med tuppen imorgon , natti patti ....
Kram
 
 
 
Till top