Semesterdagboken 3 -4 Augusti, födelsedag hurra hurra hurra hurra!!!

Semester dagboken 2016 / Anette Aulik Hissing, alexandra hissing, födelsedag, jimmys steak house, mal of scandinavia, semester tider, stockholm / Permalink / 0
Onsdagen den 3 Augusti...
Dagen då vår fina dotter föddes för 19 år sen, japp våran lilla plutt Stort GRATTIS på 19 års dagen älskade Alexandra <3 Det firades med lite önska shopping tacko mys och fika med tårta :)
Hahahahaha lilla mamman skrattar år att jag är så mycket kortare än alla mina tre barn....
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett av dagens vackraste köp, jag är galen i väskor, så kul att få köpa i present!
 
 
 
Mellan shopping och middag när ungdommarna skulle ta en siesta, så snet vi gammlingar på en underbar prommis , strosade runt lite på södersidan, så himla mysigt, är det något jag kommer att sakna när vardagen drar igång så är det våra milslånga prommissar! UNDERBART är kort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Torsdagen den 4 Augusti...
Idag va det dax att fixa naglarna <3
Kör på lite sensommar naglar som ska vara sommriga ett tag till.. Snyggt med lite neon när man är så brun som jag är nu.
 
Sen blev det lite shopping, hamnade i provrummet flera gånger hahahhah
 
 
 
På kvällen skulle vi ut och äta med goda vänner <3 Tack Johan & Camilla för en trevlig kväll <3
Vi hamnade på först på medborgarplatsen på en ute bar, mys massor av folk, sen gick vi till Jimmys steak house, helt ok mat där. Påvägen in till stan så sprack min sko min älsklingssko så klart mitt hjärta gråter :( 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fortsättning följer.....
Till top