Måndag morgon ny härlig vecka ligger orörd och regnet öser ner.

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, björnbär, regnväder, vindruvor / Permalink / 0
Underbart att få vakna i lugn och ro en Måndagsmorgon, även om jag slår upp mina små ögon tidigt varje dag, så är det så skönt att inte behöva skynda på för att man har en tid att passa. Regnet öser ner där ute ganska så mysigt ta en kaffe och tända ett ljus och bara sitta och mysa med morgonrocken på.
Alla här hemma är gemonförkylda utom jag & Peter , jag hoppas vi klarar oss då vi nu har kommit igång med träningen. Igår jobbade jag först och sen va det bara att åka och handla mat och så stog det dubbel träning på vårt schema, jag dansar mellan 17:30- 18:30 samma tid så kör peter spinning, sen drar vi på badminton med våra fina vänner Johan och Camiilla, det är så himla kul :)
 
I vårat uterum så trivs våra vindruvor och björnbär.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top