Första jobbar veckan snart avklarad, bara fredag & söndag kvar...

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Guldtassens Trim & Hund Spa, K9 alo vera keratin, badminton, enskede rakethall, födelsedag, nacka, nya varor, shopping, sickla, stövlar / Permalink / 0
Back in business  igen, shit vad veckan gått fort och vart tog värmen vägen, förra veckan satt vi i bikini och svettades och nu vill man nästan ha jacka, är hösten här för att stanna tro. Visserligen är det perfkt trimväder inte för varmt för att köra hundfönen hela dagen.Och mörkret som helt plötsligt kom på kvällen..
 
Här är våran söta lilla Nikita, hon kör snapchat
 
 
Veckan började med ganska mycket jobb, roligt att vara tillbaka igen efter semestern faktiskt, få in lite rutiner på sitt dagliga liv igen, och hitta tillbaka till träningen igen.
 
Vi skulle mjuk starta med en badminton på Enskederackethall jag /Peter & Johan /Camilla, så himla roligt vi hade i en timme, men vi gick ut hårt startade med en kvart in i spelet att jag och peter slå på samma boll och han slår av mitt racket så hela slå plattan flyger iväg i hallen hahahahhahaha vi bara men shit vad hände! Det va bara att gå till receptionen och få ett nytt rack, jag sa jag vägrar att gå skämmas så Peter fick lulla iväg och hämta ett nytt rack hahahahhah dom bara med OJ! så där kan man ju inte spela hahahhah. vi kör vidare och svetten lackar, konstaterat att detta ska vi göra om himla kul faktiskt!
Så det ska vi göra om :)
 
Dan efter har jag så galet ont i skinkorna , låren, överarmarna aj aj aj kan knappt gå i trappor för träningsvärken är så jäkla ond. Så lite gav det och galet otränad man hinner att bli på tre slappar månader!
 
Lite shopping hann vi med då jag slutade tidigt i Tisdags, jag och tjejerna tog en runda, till Nacka och Sickla, massor av kul handlade vi , köpte blandannat ett par nya stövlar så galet snygga tycker jag :)
Köpte första julklappen by the way...
 
 
 
 
Tjejerna åt god lunch, jag tog bara ett glas juice, kände mig lite stressad eftersom jag skulle till tandläkaren, har tydligen en tand som spruckit på mitten som jag måste samla mod till mig att dra ut och det känns skit jobbigt , är så galet rädd men vi får se om jag får ont så har jag inget val.
 
I Torsdags så fyllde min lilla mamma 81 år, så vi åte dit på en lite fika och grattade henne
hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!! Grattis på din dag älskade mamma <3 
 
Massor av nya varor har jag fått in i trimmet , en ny schampoo serie K9 Alovera
Välkomna in :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon är jag ledig , då ska jag mysa med min man , saknat honom så efter att semestern tog slut imorgon ska vi ha en mysdag på alla sett <3
Kram på er <3 
Till top