Fantastiska lördag, med fantastiskt väder, med en fantastisk man <3

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, hammarby sjöstad, jimmys steak house, stockholm / Permalink / 1
Så va den lediga Lördagen här och tänk vad man kan njuta av att bara vara i mysigt sällskap, det spelar absolut ingen roll vad man gör. Känner mig lycklig helt enkelt.  Veckan har vart mycket jobb , så det känns så skönt att få vara ledig en dag i veckan i alla fall.( peter tycker att jag behöver vara ledig minst en dag i veckan, så vi får se vad framtiden blir, jag som oftast jobbar sju dagar i veckan, nått att fundera på kanske)
Vi packar iväg oss i bilen jag och Peter , vi börjar med att göra ett stop på Plantagen och köper 4 stora gröna växter till deras kontor, så läckert blev det när vi hade fixat till fönsterna.
När det va gjort så promenerade vi en lång runda på 1,6 mil, vädret va underbart skönt även om det blåste mycket, men vindarna va alldeles ljumma <3
 
Vi gick från hornstull - södermälarstrand fram till slussen- stadsgårdskajen - Över danvikstullsboron - henriksdal - hammarby sjöstad - eriksdal - tanto - vidare ner mot hornstull igen.
 
Stockholm är så vacket vet att jag sagt det förr men säger det igen..
 
Fantastiskt sköööönt, vi gjorde stopp för en härlig brunch på ett av våra favoritställen som alltid levererar god mat trevlig personal, Jimmys marina steak house i hammarby sjöstad kan varmt rekomenderas.
Tack för en fantastisk dag, nu kallar jobb & dubbel träning i dag söndag, ska försöka hinna handla mat också om tider räcker till!
Här kommer en bildboomb från gårdagen <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysigt med så härligt väder! Stockholm är verkligen en fin stad :)

Till top