Alla 3 extra kilon borta på en vecka, man tackar.....jag hann inte änns att banta hahahahha

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, badminton, friskis & svettis, fuego, fusion, gympa bas, träning / Permalink / 0
För en vecka sen så vägde jag mig efter semestern och konstaterade att jag gått upp 3 kg på semestern. Vägde mig nu efter en vecka och ser att jag är tillbaka på min normala vikt igen, tjoohoo! 
Till er som försöker gå ner i vikt, gör som jag: Ha fullt upp med att leva ditt liv!
 
Jobba som en idiot från 8:00- 21 två dagar i veckan sen normala jobbardagar från 8:00 - 16:00 iväg och träna 3 dagar i veckan, finns ingen tid för att tänka på hur man ska gå ner i vikt. Fullt upp med jobb och träning och att änns hinna med vardagen, hahahhaha och den största funderingen är att dygnet har för få timmar mån- fre & sön  jobbar jag och tränar kvällar ledig tid och sover som en stock och mår bra ,men timmarna är för få! Man hinner inte med så mycket i veckorna som man önskar. Men det kanske är det som är charmen att vardagar är vardagar och de kanske är då man uppskattar lediga dagar så mycket :)
Kan så vara, men mitt i allt så räcker tiden inte bara till..
Men jag är ju en sån som trivs då det är lite mycket som tur är.
Lugnet ligger inte riktigt för mig som person, som ni vet ni som känner mig.
 
Har nu kommit igång med min träning igen ordentligt känns så skönt, trotts dubbel träning på Söndagen
Tisdagar :  Fuego Latino dans
Torsdagar: Gympa Bas
Söndagar : Fusion  Dans
Söndagar: Badminton
 
Nu kallar trimmet dax att jobba en sväng.
Önskar er alla en toppen dag <3 
 
Till top