Blommor av fina vänner <3

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing / Permalink / 0
 
En vanlig onsdag bara mitt i veckan, så fick jag först besök av en fin vän Annelie kom förbi med sonen Nils, vi tog en fika och pratade, hade så mysigt & trevligt. Lilla Nils 9 månader tog i mitt pekfinger i handen och beundrade min glitternagel, hahaha så lena fina oförstörda små händer,lena som sammet :) Anneli köpte hund av mig för några år sen , så man kanske ska kalla henne vakpköpare, inte vet jag men, vissa tar steget förbi och blir vänner istället, många fina människor har man träffat genom åren :)
Fick en underbar orkide av henne , jag bara älskar orkideer.
 
Senare på eftermiddagen tittade Alexandras kompis Sandra in och kommer med fina rosor till oss, åååå så vackra rosor helt underbara, tack sandra, ska baka nått gott imorgon, och du stannar ju par dagar , så vi får tid att fika gott :)
 
 
Sen blev det dax att laga lite middag, i dag fick det bli en kyckling Wook, med ganska stark söt kryddning, ris blir det till, vet att många är avskräkta av att äta ris nu, men vi vågar , får läsa på lite mera om varningen, frågan är hur det går för alla asiatiska restauranger om man inte ska äta ris...
 
 
 
Ska se till att få i mig lite mat i magen, sen ska jag åka på mitt älskade träning och skaka loss lite :)
Puss på er och trevlig kväll <3
 
Till top