Ny vecka i advent avklarad

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, advent, dans, frukt, glögg, mobergs glögg / Permalink / 0
Helgerna går fort fram när man har fullt upp.
Utgång med bästa tjej kompisen i fredags, dans dans dans så himla kul, vi hade en toppen rolig kväll.
Kvällens outfit fick bli denna nyinköpta klänning, konstaterade att det va väldigt varmt med lång ärmat när man dansade i 4 timmar hahahahah, men så kul vi hare, det får vi göra om snart igen Angela :)
 
 
Lördagen va det upp och jobba , fast bara mella 10:00 - 13:00
Sen va det dax att fixa till adventsstakarna, så här blev slutresutatet.
Känner mig nöjd, dock 3 helt olika stilar :)
Vilken tycker du är finast?
Jag tyckte den långa med guld/silver/vitt
 
 
 
 
Sen va det dax att åka och handla mat och fylla på förådet här hemma, sen blev det bastu bubbelbad & vin bara massa mys....
 
 
Söndagen blev lite vältidigt i trimmet, började jobba redan 8:30 en söndags morgon, känns sådär, men så blev det och hade väl jobbat klart vid 13:30 tiden, då va vi bjudna till en bekant till oss på lite adventsfika, mysigt och trevligt, efter de va det dax att fixa käk här hemma, och jag kunde inyte hålla mig borta från träningen så jag åkte och tog ett kvälls pass, sen fick det bli glögg mys här hemma när vi tittade på sista avsnittet av bron. Hoppas vekligen det hommer en fortsättning på bron.Vi glöggade med Mobergs glögg det är min favorit gögg av de klassiska smakerna.
 
 
Helgen drog snabbt förbi och dax för en ny vecka, måndagsmorgonen bjöd på ett vitt snötäcke ute, sen lite mysigt ut man får ju lite mer julfeling i alla fall, passar till julpyntet som lyser så fint. Kan dock inte påstå att jag är en som älskar vinter och snö, jag är en sommar människa som bor gärna i min bikini  ;)
Men nu är det bara gilla läget par månader och sen kan man börja sukta efter våren igen, så mysigt......
 
Fruktskålen är laddad för en ny vecka, hittade några rosa passionsfrukter, lät spännande :)
 
 
Kram på er och ha en fortssatt fin måndag <3 //Anette
Till top