Måndag & tillbaka blick på helgen....

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Helg, guldtassens trim & hund spa / Permalink / 0
Fredagen avslutade jag med ett tränings pass och gjorde lite goda räkmackor när jag kom hem. Allt för att bara känna att nu är helgen här .
 
 
 
 
 
 
Här har det vart jobb hela helgen, mer än väntat, Lördagen jobbade jag halvdag .
Så då han vi med att få upp lite julbelysning ute på tomten, åååå va mysigt det blev :)
Ska fota nån kväll, när det lyser :)
Och vi hann med och handla mat ochså, julpyntet har ju kommit i alla bytiker , mysigt ....
Blev en mys middag på lördagen
 
 
 
 
 
Men Söndagen blev en heldag i trimmet, efter många timmar i trimmet så va jag helt slut, känns lite tufft då alla andra här hemma är lediga. 
Avslutningsvis så blev det gymmet och ett tränings pass, jag va så himla trött men jag kom iväg i alla fall. Efter det blev det att lägga sig raklång på soffan och kolla på bron :)
 
Tack för den här helgen...
 
Nu ska jag ladda batterierna med mitt morgon kaffe innan första trimkunden kommer.
Och jag juste nytt fårn igår är att jag lägger ut alla lediga klipptider för månaden som finns kvar, lite lättare för er som vill boka.
Så det är bara kolla på trimmets Face books sida och höra av er med vilken tid ni önskar få.
Här finns tiderna.
 
Kram på er....
Till top