julpyntat en del

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Advent kommer smygande .....
Nu har jag fått upp julbelysningen både ute och inne, är redo att ta emot advent till helgen :)
Tomtar och annat jox får komma lite mer vart efter, har jobbat så mycket så jag är glad för att jag är en liten människa som fylld av energi, annars så hade jag aldrig fått klart :)
Så nu är det klar  i 20 fönster, jag lovar det lyser mysigt här, utifrån ser det ut som ett litet sago hus :)
 
 
Nu kommer jag jobba varje dag fram till jul utom två fredagar, då naglarna ska jul fixas och håret ska ju också hinnas med att fixas, tiden innan jul så är det många små sötnosar som vill bli julfina och det är så kul tycker jag :)  Så alla ni som kommer till mig på Guldtassens Trim & Hund Spa är så välkomn <3
 
Må så gott kram tills vi hörs igen <3
 
Till top