Morsdag-ledig helg går fort

Lite om mig & mitt underbara liv / Helg, blommor, gravar, morsdag / Permalink / 0
Härligt med ledig helg, det går bara fort.
Man säger alltid att ihelgen så ska vi inte göra nått, men sen så blir det fullspeckat med allt och lite till :)
I dag blev jag fira morsdag av mina fina barn.
Alltid lika kul att de markerar att de kommer ihåg att jag är deras mamma hahahahah
Tack alla fina <3 Älskar er.
 
På dagen va vi förbi min mamma en sväng och firade hennes morsdag.
Det blev smörgåstårta , tårta kakor bullar ja allt och lite till, massor av allt och trevligt snack. Även några fler syskon kom dit.
 
 
 
 
Sen på vägen hem åkte vi först förbi min pappas grav en sväng och satte lite vårblommor.
Tänk va många år sen han dog ifrån mig, jag var ju bara 12 år gammal då han dog.
 
Sen gjorde vi ett sista stopp på väg hem och införskaffade lite blommor och så, som jag ska fixa vårt uterum med i vecka, så det blir fint, snart är ju sommaren här :)
 
Tackar för denna helg, dag att slå sig ner i soffan och chilla lite och ladda för en ny vecka igen :)
Skönt med Måndag imorgon och lite träning, det kan behövas eftyer en helg som denna ...
Kram på er.....
 
Till top