Dagarna flyr....

Lite om mig & mitt underbara liv / 16 år, blombud, brölloppsdag, interflora, lyckligt gift, ramlösa / Permalink / 0
Dagarna flyr ur mina händer, tiden går så fort då man har mycket att göra. Massor massor av klippningar i trimmet nu, så otroligt kul. Sen blir det mycket träning kvällstid och så rullar veckan på.........
I Torsdags så firade vi 16 årig brölloppsdag :)
Kan påstå att jag är lyckligt gift och tris så bra med min man. 
De e kärlek det.... kanske skulle jag nån gång ha tid att fundera över vad nyckeln till ett lyckat bra äktenskap är, jag vet att min nyckel passar perfekt in i peters lås, vi är som gjorda för varandra <3
Tror på att man ska ge varandra mycket tid, lyssna finnas till för varandra, även ge frihet och framför allt inte ÄNDRA varandra, man blev ju ihop med någon för att den va den den va.
Passar det inte då så får det va :)
Jag vill va fri som en fågel men ändå vara gift, peter har samma tänk som jag och det klickar perfekt.
 
 
På sena eftermiddagen kom blombudet, då mannen va ute på annat med jobbet och jag trog på min kvällsträning ;)
Nu är helgen här och den består av jobb för min del, skulle även köra en inventering om tiden räcker till.
 
Dom lovar äntligen lite bättre väder erter regn kommer sol.......
 
Idag när vi va ute och gick en sväng så blev jag så akut törstig, peter fick gå in och köpa en dricka till mig. Jag har tittat på denna flaska förr, men ros tilltalar inte mig att dricka, men jag va så törstig så jag höll på att smälla av, så de va bara och dricka och GUD SÅ GOD DEN VAR, den skulle jag aldrig köpt själv :)
Tur man blir tvungen att prova nått man aldrig skulle välja själv, för det blev ju riktigt bra!
 
 Nu ska jag se till och bädda rent i sängen , sen blir det en kvälls prommis, jobb hela helgen, så lite skönhetssömn får det bli om nån timme :)
 
Sov gott alla fina läsare <3
Kram...
Till top