Semester för Peter........

Lite om mig & mitt underbara liv / semester tider, sommar sol ledig / Permalink / 0
Nu går Peter på sin efterlängtade semester, i 6 veckor.
De va vi så klart tvugna att fira in :)
Vi mötter i stan efter han jobbat klart, så promenerade vi Norrmälarstrand på kungsholmen.
Satte oss på en super mysig restaurang vid vattnet som hette: Trattorian
En fantastisk italiens restaurang.
Romantiskt och mysigt och fantastiskt gott.
 
 
 
 
 
 
 
Efter då vi hade ätit klart så promenerade vi till Fridhemsplan och mötte våran dotter som hade jobbat och slutade när vi va på väg hemmåt igen. Så vi tog sällskap påvägen hem :)
 
Jag fortsätter dock att jobba mina Måndagar & Söndagar hela sommaren Juli & Augusti ut, och så har jag mina 5 semester dagar där emellan.
 
Kram på er och önskar er alla en underbar semester....
Till top