Klippkurs på Guldtassens Trim & Hund spa

Guldtassens Trim & Hund Spa / Bichon frise, Klippa, klippkurs, klippning, sax / Permalink / 0
Hej !
Nu tänker vi på Guldtassens klippkurs.
Tänkte höra om det kan vara något för dig.
Söndagen den 22 Mars Kl:12:00 (Då hinner ni bada & föna hundarna innan ni kommer)
Man tar med sig en nybadad hund som är fönad så rak som möjligt.
Sen visar jag hur man badar och fönar, sen sätter vi igång att klippa tillsammans.
Alla tar med sig egna verktyg saxar kammar kardor & gärna ett trimbord.
Vill ni köpa trimbord eller saxar så behöver jag veta det i förväg så jag kan hämta hem det.(2 veckor innan)
Riktigt bra klippsax & trimbord priser finns i shoppen.
Billiga saxar runt 200:- finns här.
Kardor & kammar m,m finns på platsen.
Klippkursen kostar 650:-/per hund med en person.
Är det fler familjemedlemmar som vill delta utan hund så är priset 100:-(Kaffe/Te/Läsk & macka/ kaffebröd lunch ingår.)
Vi startar kl:12:00 och sen håller vi på tills alla känner sig nöjda , beräknad avslutas ca KL:16:00.
Lättare lunch ingår, om du är allergisk mot någonting så säg till innan.
Anmälan är bindande så det är förskottsbetalning som gäller pågrund av begränsat antal platser.
Hoppas du har lust att vara med..
Maila mig och meddela mig om du vill ha trimbord eller en bra sax , så får du konto uppgifter och kan anmäla dig.
Ser fram mot en trevlig klippdag :)
Vi är på Guldtassens kennel så klart!
 
Välkomna att anmäla er och delta
kram på er...
Till top