Fredag = Mysigt = Fredagsmys

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Tänk att jag alltid har älskat fredagar, så otroligt mysig stämmning, och då spelar det ingen roll om jag ska jobba helg eller inte, fredagar är mysigt helt enkelt tycker jag.
 
Startar dagen med lite frukost och kollar hur dagen, helgen, och nästa vecka ser ut!
Jag skulle inte klara mig en dag utan min filofax.
Hela mitt liv ligger i denna.
 
 
Helgen består av ledighet, och lite måste fix som ska fixas, lär nog åka och handla en sväng.
 
Sen min bil började krångla runt November och sen va på lagning 2 gånger, så gav vi upp då den pajade igen, Då sålde vi de kallade fanskapet, som innan krånglet gick under namnet pärlan, så nu har vi bara en bil för stunden. Så min man vet vart han har mig om man säger så, jag vägrar att åka komunalt, de är inte min grej helt enkelt. Kollar på lite nya bilar men vet inte riktigt vad jag vill ha, kanske en mindre bil som funkar för lite shopping, har sett lite olika märken och modeller som jag tycker ser ok ut, jag får se vad jag bestämmer mig för till sist, men lite halvjobbigt att åka runt och titta på bilar, då man inte har bilintresse, annat än att den ska vara snygg , ny och fungera.
 
Nåja, nu är det dax att ta några timmar i trimmet.
Kanske blir att baka nått gott inför helgen i eftermiddag , vem vet ;)
 
Ha en mysig fredag 
Dax att kila...kram..
 
Till top