En vanlig dag i trimmet

/ Bichon frise, Klippa, Trimma, bad, hund, kund / Permalink / 0
Som jag sagt tidigare, jag bara älskar mitt jobb.
Det är underbart att jobba i trimmet och göra kunder glada och fina.
Idag hade jag en liten kund som utmärkte sig, de va en mamma och en liten son som lämmnade in sin lilla hund för bad och klippning.
Alltid lika trevlig då de kommer.
 
Dagens sötaste kommentar i trimmet i dag fixade sonen till <3 
Jag har badat och klippt en liten söt Jaana ( Bichon frise )
Mamman och sonen kommer och hämtar lilla Jaana efter bad & klippning.

Dom säger: ÅÅÅÅÅÅÅ va sööööt hon blev så fluffig.
Sonen säger: Är det våran hund?
Jag svarar: Ja
Sen när dom ska gå så säger sonen igen: Är du säker på att det är våran hund?
Jag svarar: Ja
Sonen säger: Hur kan du veta det, är du säker?
Jag säger : Ja jag är säker
Sonen säger: Va bra, hon är så söt, och hennes stora fina ögon 

Sen är dom nöjda och åker hem 
Han älskar sin hund och ville inte byta bort henne mot nån annan hund.
 
 
 
Underbart vårväder ute idag, så det blev en ljuvlig promenad i solskenet på eftermiddagen.
 
Kram och tack för ännu en trevlig dag i trimmet.
 
Till top