Shopping shopping & shopping

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, guldtassens trim & hund spa, shopping / Permalink / 1
Idag blev det shopping med dottern, skulle byta lite julklappar & så klart kolla massor av annat. Jag & dottern kan gå runt och strosa i timmar........ Hade inga bokade klippningar i dag, så det blev en oväntat ledig dag :), men imorgon & på nyårsafton har jag fullbokat.
 
Det är ju kul att vi har samma intresse, inga andra i hushållet kan & orkar gå så många timmar som oss hahahahah....
Man hittar alltid nått man inte behöver och lite till.
Hjälp va mycket roligt vi hittade...
 
 
 
Som vanligt hamnade vi ett antal olika provrum och provade massor av kläder hahahahha
Det är ju nästan som ett träningspass att klä av och på så ortoligt många gånger, man blir ju helt slut , men kul har vi hahahahha
 
 
Hittade lite kul inför nyår, glitter glitter glitter, så synas lär man ju göra i alla fall.....
HAPPY NEW YEAR.......
 
 
När vi kom hem fick vi ihop lite mat, det blev ungdommarnas önskemål TACO, för mannen i huste är ute på annat håll, så då får dom passa på att äta det, han har liksom tröttnat på det .
 
Efter maten så va det dax att dra på sig gymkläderna och dra till gymmet och köra ett pass, så jäkla sköööönt!
 
Kommer hem och då blev det gooo fika, på shoppingen så köpte vi med oss lite fika gott...BAKELSER!
 
BUDAPEST                                           MOCCABAKELSE                                    PRINSESS
 
Alla va super goda.
Dax att gå ut den sista med doggsen och frysa skiten av sig, asså jag bara hatar kylan fattar inte hur man ska stå ut i ett par månader, längtar efter solen våren och sommaren ............ Tror jag är född att vara i bikini , det är nog det bästa plagget hahahahhaha
 
Tack för en bra shopping Alexandra, får ta en runda under nyårsledigheten igen ;)
 
Puss ...
Nu ska jag ladda för två jobbar dagar på trimmet GULDTASSENS Trim & Hund Spa välkomna <3
 
#1 - - Kerstin källgren :

Så kul att shoppa med döttrar

Svar: Ja de e så kul 👌
Anette

Till top