Mycke jobb..............fullt upp.........dåligt med blogg tid

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Halloj på er uch va dålig på att uppdatera jag har varit, dagarna har rullat på , fullt med jobb från morgon till kväll, sen om tiden har räckt till så har jag vart och tränat försöker hålla mina tre gånger i veckan gärna fyra. Med lite envihet så går det i alla fall. Alla små söta hundar vill bli julfina nu innan jul, så nu har jag fullt upp, men det är så roligt. Dock finns inte tiden och orken till allt då.......Jag tänkte att jag skulle vara så generös och ha sena öppentider i trimmet nu innan jul, skrattar åt mig själv, att när jag då har tid att handla klappar så är affärena stängda hahahahha Men det löser sig, har mig själv att skylla på  :)
 
 
Men förra veckan rullade på, jobb träningar och så blev det lite julnaglar i Fredags :)
Så här blev dom till den här julen :)
 
Sen har vi faktiskt vart på julbor i Lördags kväll, ganska skön avkoppling mitt i en smockfull jobbarhelg.
I år va vi på julbordet på  Elite Marina Tower Hotel & Restaurang.
Det va jätte super trevligt och framför allt väldigt god mat i massor..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi som alltid brukar köpa hem julgranen lagom till lucia, men det har vi inte hunnit ännu, men på fredag ska vi köpa hem en fin julgran. Sen jobbar jag hela helgen och måndag & Tisdag, sen är jag julledig :)
 
Hoppas på att få svar på mitt EKG i veckan....väntar och väntar......
Kram  på er <3
 
Till top