Äntligen lite vardag...............

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing / Permalink / 0
 
Ja som sagt änligen lite vardag bland dessa underbara helgdagar, men måste nog säga att jag är en som trivs ganska bra med min vardag, jobb träning m,m, Kan ju inte påstå att livet står stilla, men när man ska vara ledig på vintern, så blir jag allt bra rastlös, på sommaren är det helt okej, då kan man njuta av solens strålar och bara mysa. Men jag är ju ingen vinter människa, sitter redan och suktar efter att få ta morgon kaffet ute i solen och sitta i min lilla rosa korta morgonrock och bara njuta av solens värmande strålar och fåglarnas kvitter ÅÅÅÅÅÅ VA MYS! Men det får jag nog längta till ett bra tag nu när snön ligger vit ute .
 
Idag drog jag igång i trimmet igen, och jobbar nyårsafton det blir sista jobbardagen detta år, och så blir det några dagar ledigt igen, börjar det nya åreet med lite ledighet.......igen...... :)
 
 
 
 
Kram och hoppas ni finner värmen i detta kalla sverige just nu 
Puss....
 
Till top