Finally ......... våran sista semesterdag tillsammans

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Och så kom den till sist , våran sista semesterdag tullsammans.
Torsagen den 237 Augusti..
 
Känns ganska så tufft så här efter sex veckor tillsammans, även om jag har jobbat mina två dagar varje vecka hela juli & Augusti, så har tiden finnits till att njuta av gemensam tid.....
 
Vi har vandrat en hel del mil efter mil .... vi som bara älskar att gå, det har vart så underbart....
 
Vi avslutade men att gå runt hela Söder i Stockholm och det blev drygt 1,3 mil. 
Vi startade vid Eriksdalsbadet.... promenerade hela vatten vägen mot tanto vidare ner mot Hornstull, där nere blev det lunch, sen gick vi hela södermälarstrand, bort till slussen, vidare upp till fåfängan och fikade, vandrade vidare ner genom Danvikstull och avsltningsvis så kom vi tillbaka där vi började, helt underbart!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Peter åker bort i helgen, jag passade på att gå till frissan.
Har mina härliga barn hemma så mig går det ingen nöd på.
 
Många fina minnen och reflektioner man har att leva på en tid nu :)
 
Ha en fortsatt skön helg 
 
Kram
Till top