Vattenfast mascara införskaffad

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Nu är tråningskläderna pådragna, denna vecka kör jag vitt & Rosa
Känner mig nästan som en liten gräddbakelse.
Men så får det bli denna vecka :)
 
 
Ikväll är det ett tufft pass cirkelgym som står på schemat kl:19:00
Innan de tänkte jag som vanligt köra 30 minuter & det blir 6 km på "Tjockismaskinen" Crossen
I måndags så blev det en timmes Fuego & 6 km på crossen,
Men det var i Lördags som jag gjorde min premiär på Cirkelgymmet, och de va bland det grymt jobbigaste jag gjort! Svettades som en liten gris! Och fick en galen träningsvärk efter !
Så mitt smink rann och det sved i ögonen.
Min älste son sa till mig i veckan när han var hhär och fikade, men mamma du behöver ju inte vara sminkad på tråningen bara helt enkelt... 
MEN JO det måste JAG för det är liksom JAG, Så nu har jag vart och införskaffat en vattenfast mascara som pallar för lite tuffa tränings pass :)
Dom här hemma kan nog räkna gångerna de sett mig Osminkad, tror knappt jag sett mig själv Osminkad  TACK OCH LOV HAHAHAHAHAHAAH, sån tur vi alla har :)
Önska mig lycka till inför kvällens bravader, kämpade som en idiot sist med att hitta alla muskler som skulle spännas vid olika stationer, bålen och stjärtmusklerna är nu funna i alla fall !
Måste säga att det är så fantastiskt roligt.
Hörs kram på er...
 
Till top