Ledsen & orolig & hjälplös

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 3
Min älskade lilla flicka Nikita har haft epelepsi i 1,5 år, haft sina anfall mellan varven &
ändå återhämtat sig bra.
I måndags morse så drabbades Nikita av anfall igen, men denna gång så kom det igen & igen & igen,
hon krampat i ett dygn & minst en gång i timmen.
Det blev ilfart till Bagarmossens djursjukhus, konstigt att jag änns såg vägen då tårarna rann ,där hon nu ligger inne på intensivvård IVA. Vi vet inte om hon kommer att klara sig, anfallen kan ha gett följskador,
vi vet inget alls ännu. Hon är så medtagen att hon inte kan hålla ögonen öppna, och hon va så uttorkad så det gick inte att få ut nått blod till provtagningen änns. Hoppas hon svarar på mediciner och uppvätskning & dropp.
Dessutom upptäckte man ett blåsljud på hjärtat & att ögonen hade fått sår på hornhinnan förmodligen av alla anfall, då hon krampar och skakar och stöter i sina ögon.
Nu håller jag tummarna på att de kan hjälpa oss, vet inte hur jag ska fixa om hon inte kommer hem igen, det skulle vara så fruktansvärt. 
Världens goaste lilla flicka som är endast 5 år gammal.
Älskar dig så mycket , du måste bli bra och komma hem igen<3
 
Lilla Nikita ligger alltid i mitt knä om jag sitter, ligger jag i soffan är hon först att ta sin plats på mig, i sängen ligger hon alltid nära. Så fruktansvärt tomt utan min lilla Nikita. 
 
Här har dom stuckit henne för provtagning,Men fick inte ut nått blod
Lilla gumman <3
 
Och så här är hon till vardags, då hon mår bra <3
 
Love you <3
 
#1 - - Kerstin:

Stackars både Nikita och hela din familj. Hoppas att allt går bra <3 . Sköt om dig. Kraaaam

Svar: Tack 💞💞
Anette

#2 - - Gunilla och 3 guldtassar:

Vi håller tummar å tassar för er att allt ska gå bra. Massor med styrkekramar från oss.

Svar: Tack 💕💕
Anette

#3 - - Helena:

Hoppas allt gott bra och att din lilla tjej bättrar på sig. Allt gott till e båda!!

Svar: Tack <3
Anette

Till top