Fantastiska jul <3

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Oj oj oj vilken härlig julafton vi haft.
Jag känner mig så bortskämd för jag fick så många fina julklappar.
 
 
Vi åt massor av god mat & tittade å kalle anka så klart :)
och bara hade en så mysig dag & kväll.
Massor med roliga rim dök upp på julklapparna som alltid!
 
 
Frammåt små timmarna så va det ett litet vitt täcke ute på gården, det blev en vit jul i år i alla fall.
 
Tusen tack för alla fina julhälsningar ni skickat.
Via sms, mail, facebook, och på det klassiska viset med att få ett julkort i brevlådan!
TACK!
 
 
Nu får vi fortsätta att njuta av julmaten några dagar och lugnet innan alla måsten är här igen.
 
Misstänker att jag och dottern ska iväg på lite julrea, och shoppa.
 
Nu är alla luckor öppnade och inte fasiken blev man miljonär av denna kalendern heller
 
 Massor av tända ljus som sprider värme och mysig stämmning
 
 
Redo för att ta emot tomten, men han kom inte i år. Men det betyder inte att jag inte tror på tomten, för det gör jag nog, vad skulle alla fina julklappar kommit ifrån annars??
 
 
 
Min fina man väljer noga ut julens vin, han är så fin & snygg, ja man kan säga att jag är riktigt stolt över honom och att han faktiskt råkar vara MIN man liksom ;)
 
 
 
Jag hittade en ful fisk som skulle vara med på julbordet! En benig liten böckling, men god va han tydligen. Jag hann inte att sätta tänderna i honom, fanns ju så mycket annat liksom!
 
 
Som sagt ett litet snö täcke kom det i alla fall
 
 
 
Tack för denna mysiga jul.... 
 
 
 
Stor kram till er alla och va rädda om varandra :)
För det är vi <3 <3 <3 
Till top