Guldtassens Enjoy My Love "Samantha"

/ Permalink / 0
 
 
Idag så flyttade underbara älskade :Guldtassens Enjoy My Love "Samantha" hon har nu bidragit med många fina avkommer till min kennel och förtjänar nu att få leva ett härligt pensionärsliv hos sin nya familj, som inte är ny för mig, de har förut haft hand om en annan pensinärstik i nästan 13 år från mig så det känns tryggt. Pussade henne hej då och sen gick dom till bilen som va parkerad utanför våra stora grindar vid sopptunnorna, där slet hon sig ur kopplet och sprang hem till mig igen, oj oj oj vad det hugger i hjärtat, men då fick vi en anledning att pussas lite xtra tills nya matte kom springande efter hahahah Jag vet att detta kommer att bli bra, men oj så tom i hjärtat man blir för en tid. Men hon kommer alltid och klipper hos mig så vi kommer att ses ofta ♥ Puss på dig Samantha och hoppas du kommer att trivas i ditt nya hem ♥ Kommer att sakna dig ♥ kram Din uppfödare/gammel matte.
 
Kram på er...
 
 
 
Till top