Klippkurs på Guldtassens......

/ Permalink / 0
Hej !
Nu planerar vi på Guldtassens klippkurs.
Tänkte höra om det kan vara något för dig.

Söndagen den 14 April  Kl:12:00 (Då hinner ni bada & föna  hundarna innan ni kommer)

Man tar med sig en nybadad hund som är fönad så rak som möjligt.
Jag visar jag hur man badar och fönar, sen sätter vi igång att klippa tillsammans.

Alla tar med sig egna verktyg saxar kammar kardor & gärna ett trimbord.

Vill ni köpa trimbord eller saxar så behöver jag veta det i förväg så jag kan hämta hem det.(2 veckor innan)
Riktigt bra klippsax kostar ca 1195:- & trimbordet kostar 1295:- (Obs detta är ca priser)

Billiga saxar runt 200:- finns här.
Kardor & kammar m,m finns på platsen.

Klippkursen kostar 650:-/per hund med en person.
Är det fler familjemedlemmar som vill delta utan hund så är priset 100:-( Kaffe/Te/Läsk & macka/ kaffebröd  ingår.)

Vi startar kl:12:00 och sen håller vi på tills alla känner sig nöjda , beräknad avslutas ca KL:16:00.

Anmälan är bindande så det är förskottsbetalning som gäller pågrund av begränsat antal platser.
Hoppas du har lust att vara med..

Maila mig och meddela mig om du vill ha trimbord eller en bra sax  så får du konto uppgifter och kan anmäla dig.
 
 
Kram på er...
Till top